Beller = sneller

Sturen op klantgericht gedrag

Leer als leidinggevende te sturen in de dagelijkse praktijk. Weet, deel en leer!
Onderbreek je dagelijkse routine en werk aan het teamresultaat door eerst aan jezelf te werken.

Na de training heb je inzicht in de wijze waarop jij als leidinggevende je team ‘empowert’ om in gedrag de klant centraal te stellen.

De voordelen

Je weet hoe je uit je dagelijkse sleur kunt stappen om jezelf én je team naar een hoger niveau te tillen.

Na de training snap je precies hoe je jouw team kunt empoweren om de klant altijd op nummer één te zetten.

Je weet na afloop hoe belangrijk jouw persoonlijke ontwikkeling is voor het succes van het hele team.

Na de training ben je in staat om als leidinggevende je team dagelijks te coachen op klantgericht gedrag.

Ga jij voor een klantgerichte cultuur?

De deelnemers komen uit verschillende branches: leuk een leerzaam! En ja, een groep leidinggevenden vanuit je eigen organisatie deze training laten volgen, kan ook.

Ontdekken

Gedrag aanleren is iets moois: je ontwikkelt je. Of het nu gaat om klantgericht gedrag, commercieel gedrag of leidinggevend gedrag om aan groei te werken.

Uitblinken

Heb je geleerd hoe je gericht gedrag laat zien? Hoe borg en implementeer jij dat in het werk? Wat merkt jouw klant of collega?

Vastleggen

Borg het gerichte gedrag in je organisatie, zodat het ‘gewoon’ is en onderscheidend onderdeel is van je werkcultuur. Zorg dat je klant graag terugkomt!

Interactief

Tijdens de tweedaagse training bij Doorgroeier werk je samen met andere leidinggevenden aan zelfreflectie en managementvaardigheden. Je analyseert je leiderschapsstijlen en leert hoe je effectief taken delegeert.

Aanmelden

Meld je aan voor de training Sturen op klantgericht gedrag door dit formulier in te sturen.
Aanmeldingen trainingen

Sturen op klantgericht gedrag

Leer als leidinggevende te sturen in de dagelijkse praktijk. Weet, deel en leer!
Onderbreek je dagelijkse routine en werk aan het teamresultaat door eerst aan jezelf te werken.
1 dag | Interactief
Op aanvraag
Na de training heb je inzicht in de wijze waarop jij als leidinggevende je team ‘empowert’ om in gedrag de klant centraal te stellen.
Inclusief:
Literatuur, locatiekosten, koffie, thee en lunch.
(voor in-company trainingen gelden uiteraard andere tarieven).

Ben Zandvliet

Ben Zandvliet in kantoor

De trainer heeft een bak aan ervaring, is zelf gepokt en gemazeld in de praktijk en vertelt graag over zijn ervaringen.

Als ondernemer en bedrijfsleider in de automotive is hij klantgericht ingesteld. Hij heeft aangetoond hoe je in een bedrijf een klantgerichte cultuur neerzet.

Ben Zandvliet"}" data-original-query-vars="[]" data-page="1" data-max-pages="1">

Meer trainingen